De la înregistrarea vizitatorilor și până la raportul final, Axess se ocupă de toată gestionarea evenimentelor
Fiecare expoziție sau târg, are propriile provocări. Noi personalizăm soluțiile concentrându-ne pe procesele care se desfăsoară și contribuind la optimizarea sistemelor. Soluțiile pentru târguri și congrese sunt complet personalizabile și asigură o gestionare eficientă și centralizată a vizitatorilor, cu multe caracteristici suplimentare:
- Înregistrare participanților - online și/sau la fața locului
- Acreditările de presă
- Gestionarea centralizată a cardurilor și voucherelor pentru expozanți
- Integrarea reprezentanților din străinătate
- și multe altele..
Citește mai departe
Axess CLICS pentru gestionare și configurare convenabile
Cu Axess CLICS veți avea la dispoziție un instrument software complet si complex pentru gestionarea centralizată a evenimentelor, biletelor și voucherelor. Acest instrument inovator vine cu funcții ușor de utilizat pentru configurarea punctelor de vânzare, dispozitivelor portabile și porților de acces cu turnichet și vă permite să gestionați toate canalele de vânzare, totul dintr-o singură interfață. Pe măsură ce toate datele și informațiile sunt procesate în baza de date, Axess CLICS combină o monitorizare completă a sistemului cu rapoarte complexe și personalizabile.
Magazinul online Axess WebShop: ușor de utilizat și complet funcțional
Caracteristicile remarcabile ale soluției de magazin online sunt ușurința în utilizare pe care o pune la dispoziția utilizatorilor și funcționalitatea remarcabilă d.p.d.v. al operatorilor:
- Design adaptabil pentru afișarea optimizată pe smartphone-uri, tablete și computere desktop
- Personalizabil funcție de cerințele beneficiarului
- Integrare perfectă cu sistemul de control acces și ticketing
- La înregistrare sau comandarea unui bilet, utilizatorii pot alege între biletul pe telefon mobil (portofel electronic sau PDF) sau biletul Print@Home (tipărit acasă)
Echipamente fiabile pentru gestionarea fără probleme a evenimentelor de orice fel
Fiabilitatea echipamentelor este cheia eficienței si siguranței în controlul fluxului de vizitatori. La proiectarea echipamentelor ne concentrăm nu numai pe funcționalitate, ci și pe design ergonomic și comoditate pentru vizitatori:
- Acces rapid datorită distanței optimizate de scanare pentru codurile de bare
- Suport vizual prin intermediul afișajului color și a semnalelor optice și acustice, care ghidează vizitatorii în siguranță prin porțile de acces cu turnichet
- Cu BADGEBOX 600, vizitatorilor care au rezervat on-line li se emite automat ecusonul
- Aplicația TICKET.INSPECTOR scanează codurile pe telefoanele mobile
- Scanerele și cititoarele procesează codurile QR și codurile de bare
- Pentru a accelera înregistrarea, personalul de operare poate utiliza scanerele pentru cărți de vizită
Componentele mecanice ale echipamentelor necesită doar o întreținere minimă și astfel garantează o funcționare fără probleme. Fiabilitatea lor este testată zi de zi în mai mult de 50 de țări. Datorită designului modular, sistemele pot fi extinse în orice moment.